Jäseneksi?

Mikäli barbet on lähellä sydäntäsi ja/tai olet muuten kiinnostunut rodusta, liity Barbet Finland ry:n jäseneksi. Jäsenenä saat kolme kertaa vuodessa ilmestyvän BARBET jäsenlehden. Saat rotuun liittyvää koiraneuvontaa ja opastusta harrastustoimintaan. Yhdistys järjestää myös erilaisia tapahtumia, esim. kokeita ja kursseja, joihin jäsenillä on edullisempi osallistumismaksu.

Voit liittyä Barbet Finland yhdistykseen, vaikka sinulla ei omaa barbetia olisikaan. Tule mukaan tukemaan tätä uhanalaista rotua!

Lue yhdistyksen säännöt täältä: yhdistyksen säännöt.

Täytä sähköinen jäsenhakemus tästä.

Jäsenmaksun maksettuasi hallitus käsittelee ja hyväksyy hakemuksen.

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste

Jäsenmaksut

Liittymismaksu:

Liittymismaksu 15 €

Ensimmäistä kertaa yhdistyksen jäseneksi liittyvän liittymismaksu sisältää myös ensimmäisen vuoden jäsenmaksun.
Mikäli aiemmin yhdistyksen jäsenenä ollut haluaa liittyä yhdistykseen uudelleen, tulee hänen maksaa vuosittaisen jäsenmaksun lisäksi liittymismaksu.

Pentuejäsenyys.
Kasvattaja voi maksaa kasvatinomistajiensa liittymisen yhdistykseen heidän näin halutessa.
– Kasvattaja tiedustelee pennunostajien halukkuuden liittyä yhdistykseen. Samalla kasvattaja varmistaa, että hänellä on lupa lähettää liittyvien henkilöiden yhteystiedot (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero) yhdistyksen jäsensihteerille.
– Kasvattaja lähettää yhdistyksen jäsensihteerille a) jäseneksi halukkaiden pentuejäsenten yhteystiedot (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnunero) b) omat yhteystietonsa (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero) c) varmistuksen halukkuuteensa maksaa liittyvien pentuejäsenten liittymismaksun (sisältää ensimmäisen vuoden jäsenyyden)
– Jäsensihteeri laskuttaa kasvattajaa liittyvin pentuejäsenten osalta ja ilmoittaa pentuejäsenille, että heidän tulee itse täyttää jäsenhakemuslomake yhdistyksen sivuilla. Kun jäsenhakemus on täytetty hallitus käsittelee jäsenhakemuksen.
HUOM. Kasvattajan ilmoittama pentuejäsenen nimi tulee olla sama kuin jäsenhakemuksen tekevän nimi (ei esim. perheenjäsen). Pentuejäsenyys koskee vain yhtä varsinaista jäsentä. Perheenjäsenet maksavat jäsenyyden erikseen.

Jäsenmaksukausi on 1.10. – 30.9.

Jäsenmaksukauden 2022-2023 ja 2023-2024 jäsenmaksut ovat:

Varsinainen jäsen    25 €/vuosi
Perhejäsen
(Perhejäsenellä on äänioikeus, mutta
jäsenyys ei sisällä yhdistysmateriaalia, esim. lehteä)
10 €/vuosi